marți, 19 aprilie 2011

Album nou "Ghita si Fetele " Un produs ..Costy de la Sighet




01 Ghita Munteanu & Simona Boncut - Norocos sunt eu pe lume


02 Ghita Munteanu & Lena Miclaus - Daca dragostea e mare ]

03 Ghita Munteanu & Lena Miclaus - Astazi mandrele toate
>
04 Ghita Munteanu & Simona Boncut - Cand ai de unde sa dai

05 Ghita Munteanu - Mult imi place sa iubesc

06 Ghita Munteanu - Bogatia mea pe lume ]

07 Ghita Munteanu - Viata, viata

08 Ghita Munteanu & Ionela Pascu - In viata eu m am ferit

09 Ionela Pascu - Mi- e dor de copii mei [

10 Ghita Munteanu - N-am in viata nici o datorie

11 Simona Boncut - Stii cand ti-am jurat iubire

12 Lena Miclaus - Copil de bani gata]

13 Lena Miclaus - Esti alesul vietii mele]

2 comentarii:

  1. FELICITARI PTR ALBUM!LA MULTI ANI DE SFANTUL GHEORGHE.HRISTOS A INVIAT,PASTE FERICIT LA TOATA LUMEA DIN PREAJMA TA:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador toate melodiile tale esti cel mai bun oriunde merg la petreceri trebuie sa existe piesele tale nu exista chef reusit fara melodiile tale :) ... sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate fericire si tot ce iti doresti si sa ne incanti cu vocea ta in continuare !!!

    RăspundețiȘtergere